Subject: verified opt-in communication market. Речь о массовых рассылках.Make sure you are sending opt-in communication and make sure it is verified opt-in communication, as this will prevent a lot of these issues from arising. |
спасибо, будем знать... |
нечто вроде: Обязательно используйте опт-ины и проследите за тем, чтоб все случаи опт-ина были подтверждёнными, ибо это сразу же предотвратит множество таких проблем. Also known as "Confirmed Opt-in". The recipient has verifiably confirmed permission for the address to be included on the specific mailing list, by confirming (responding to) the list subscription request verification. This is the standard practice for all Internet mailing lists, it ensures users are properly subscribed from a working address and with the address owner's consent. This is sometimes incorrectly referred to as "Double Opt-in". Example scenario: A visitor to your website types their email address in an opt-in form. The visitor is sent an email with a unique unguessable token, often in the form of a website link. The visitor must click on the unique link in that email message to verify their subscription request before being sent any marketing material. This verifies the owner of the email address attempting to be subscribed is indeed the person that typed it into the website form. opt-in (опт-ин) — рассылка рекламных сообщений по базе подписчиков. Для этого нужно, чтобы человек сам вбил свой адрес (например, на landing page) и согласился получать письма. Можно самому собрать такую базу, можно заказать ее сбор. Многие, как раз и зарабатывают на таком сборе подписчиков — это один из видов PPL. |
You need to be logged in to post in the forum |